mijn lievelings jurkje

mijn lievelings jurkje
Mijn nichtje en ik. Jaren zeventig.

woensdag 10 juli 2013

Eindelijk weer eens bloggen.

Goede morgen,

Vandaag eindelijk weer eens bloggen. Ik wilde even delen dat ik maandag mijn eerste snailmail heb verzonden naar haakjuffie. Wat is dat leuk om te doen. Alles bij elkaar zoeken om een leuk pakketje te versturen naar iemand, die je eigenlijk alleen maar kent via een blog. Ook spannend, want zal ze het allemall wel leuk vinden.
ik heb er ook een Winkie boekje in gedaan, hopelijk eentje die ze nog  niet heeft.

Pas geleden heb ik ook een ontzettende leuke workshop gedaan bij Your zoap in Almere. Een heel mooi vogelhuisje gemaakt met de kartonage techniek. Daarin zit een fotoscrabboekje wat ook zo leuk was om te maken. En de dag zelf was zo gezellig, je word echt verwend door Karin en haar echtgenoot. Lekkers bij de koffie, een heerlijke luch en bij de thee ook weer wat lekkers. Een supper dag. Kijk maar eens op haar site voor leuke workshops en artikelen die ze verkoopt.

ik probeer om de volgende keer niet zo lang niets van me te laten horen.

Groetjes esther.

2 opmerkingen:

  1. en jaaaaaaaaaaaaa.... hij viel net op de mat!!!
    Zo onwijs bedankt !!!!
    Morgen gaat het op mijn blog, ben heeeeel heppie!!!

    En dat boekje had ik nog niet, dus te leuk weer !
    Meid, duizend kussen en knuffels voor jou!

    Nu iets voor jou verzinnen ... komt goed xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooow, via Haakjuffie hierheen gestuurd en gelijk aangemeld. Want een blog mét volgers is wel zo leuk hè! Je hebt ontzettend leuke snailmail verstuurd! Groetjes van Sylvia - vanaf de Zaanse Zolder

    BeantwoordenVerwijderen